shopifyכלליעיצוב

הגדרות עיצוב לנייד שאתם חייבים לדעת להגדיר בחנות שלכם

מכשירים ניידים הפכו היום להיות הכלי החזק ביותר להנגשת גישה לאנשים , ניתן לגשת מכל מקום במהירות ובנוחות לכל אתר לכל אפליקציה ולקבל מידע ישירות בכמה חיפושים מהירים באינטרנט , החנות שלנו היא חלק מאותם דברים שגולש רלוונטי עשוי לחפש ואנחנו נרצה לתת לו את הגישה הכי טובה לצפות בתוכן של חנות השופיפיי שלנו ללא מאמץ ובנוחות הטובה ביותר , ככה שאם הוא ירצה לבצע רכישה אנחנו ננגיש לו את זה בצורה הטובה ביותר ככה שהוא לא יצטרך להתאמץ, תזכרו תמיד ככל שנקל על הגולש ככה סיכוי יותר גדול שנמיר אותו ללקוח פוטנציאלי.

אז מהם 5 היסודות העיקריים לחנות שופיפיי טובה להמרת גולשים ללקוחות:

  • בר ניווט קבוע.
  • תמונות מוצר ממורכזות ובולטות.
  • מינימום טקסט בדף מוצר
  • כפתור הוספה לעגלה דביק.
  • תמונות מוצר אמיתיות

אז אחרי שרשמנו מהם חמשת הדברים שצריכים להתקיים כשאנחנו מגדירים את החנות שלנו בנייד, בואו נראה מה זה אומר הלכה למעשה , איך ניתן באמת לסדר את חנות השופיפיי שלנו ככה שתמיר לנו גולשים מהנייד ללקוחות פוטנציאלים.

בר ניווט קבוע

אם גולש הוסיף מוצר לעגלה והוא צריך להתחיל לחפש איפה נמצא הכפתור שיעביר אותו לדף הצ׳קאוט יש סיכוי מאוד גדול שהוא לא ישלים רכישה וזה יפגע לנו ביחס ההמרה , לכן מאוד חשוב להגדיר בחנות שלנו תפריט ניווט דביק.

עם התקדמות הטכנולוגיה בנייד עם כל נושא הגלילה, גולשים פשוט מדלגים על נושאים חשובים באתר ולנו כסוחרים זו בשורה רעה , אנחנו רוצים לתת להם הנגשה לתוכן הכי רלוונטי שלנו בחנות , לא משנה היכן הם נמצאים בתוך החנות שלנו , לכן אנחנו נגדיר בר גלילה קבוע , שירד עם הגולש למטה בכל פעם שהוא יגלול ככה שהוא לא יחמיץ אף פעם את הדברים החשובים שיש לנו בבר , לדוגמא המוצרים הנמכרים ביותר או לחלופין כפתור העגלה שלנו!

תמונות מוצר ממורכזות ובולטות

במכשירי הטלפון שלנו אחד הדברים שנרצה להציג לגולש זה תמונות בולטות ובאמצע המסך כך שברגע שהוא גולש בחנות שלנו המוצרים נמצאים לו מול העיניים , הוכחה לכך ניתן לראות באפליקציות פופולריות כגון אינסטגרם וסנאפצ׳ט , בניגוד למחשב ששם ניתן לגולש תשומת לב לתאור המוצר ולכפתורי מכירה, בנייד נרצה לתת לו לחוות את התמונות של המוצר שיוצגו לו מול העיניים שיטה זו הוכיחה את עצמה כעובדת , אז לסיכום תמונות בולטות ופחות טקסט , בטלפון הנייד מוכיח את עצמו כמוכר!

מינימום טקסט בדף מוצר

אז כפי שהתחלתי לסכם בטיפ הקודם , אני ארחיב על זה כאן , בטלפונים ניידים מה שמושך את הגולש זה התמונות ולא בהכרח הטקסט, כשנכתוב תיאור למוצר לנייד , נרצה לרשום אך ורק את הדברים ההכרחיים לגולש שיבין על מה המוצר מדבר ומה היתרונות שבקניית מוצר , לדוגמא אם מדובר בבגדים בהכרח נרצה להציג לגולש את המידות של הבגדים ולא מאיזה חומר הבגד מיוצר או לחלופין לכתוב צבע כשהוא רואה תמונה על המסך , עוד דברים שנרצה להציג לגולש זה מחיר, וריאציות של המוצר לדוגמא באיזה צבעים הוא עוד מגיע , השם של המוצר , והכי חשוב את הכפתור הוספה לעגלה , במידה ונרצה להציג לו מידע נוסף , נוכל לעשות קישור או כפתור בו הוא יכול לקבל עוד מידע על המוצר שהוא רוצה לרכוש.

כפתור הוספה לעגלה דביק

כשגולש נמצא בחנות שלנו מהנייד אחד הדברים הכי חשובים שנרצה להנגיש לו הוא את כפתור הוספה לעגלה  , אולי הכפתור הכי חשוב בעגלה זה שקורה לגולש לבצע פעולה , חייב שבכל שלב שהגולש גולל אצלנו בין המוצרים שהכפתור הזה יהיה זמין לו , ככל שנקל עליו ככה הסיכוי גדול יותר שהוא יבצע רכישה אצלנו בחנות , כפתור הוספה דביק שמלווה את הגולש בכל גלילה ללא ספק הוא הפתרון המושלם והחשוב ביותר, חשוב מאוד למקם את הכפתור במקום טוב במסך בצבע בולט מעל כל החנות שלנו!

צבעים מומלצים לכפתור: ירוק ,כתום , כחול.

בכל פעם שכפתור הוספה לעגלה מופיע לגולש מול העיניים תהיו בטוחים שאתם נותנים לכם ולגולש סיכוי קניה של יותר מ 40% שזה מדהים!!!

תמונות מוצר אמיתיות

כשאנחנו מציגים לגולש תמונות ויזואליות של המוצר שלנו ונותנים לו הרגשה של ריאליסטיות , יש סיכוי יותר גדול שנצליח להמיר אותו , ננסה להמיר את תפריט הגלילה הרגיל שלנו , בתפריט גלילה שמציג תמונות של המוצר עם מידע אודות המוצר, הגישה הזו יכולה להיות מאוד יעילה שכן הגולש רואה תמונות של המוצר והוא מקבל הבנה פחות או יותר של איך המוצר הולך להראות , דבר המשרה עליו ביטחון ומגדיל מכירות, אחת החברות שעושה את זה בצורה הטובה ביותר , היא לא אחרת מחברת נייק שמראה לגולש את התמונות של המוצר מכל כיוון וזווית ונותנת עליו מידע מדויק , ככה שהגולש יכול לקבל פרספקטיבה יותר מדויקת על המוצר.

כסוחרים אלקטרונים תתחילו לחשוב תחילה על עיצוב החנות לנייד

הכלי שמלווה אותנו היום לכל מקום הוא ללא ספק המכשיר הנייד , לכן כשנרצה להתחיל לעצב את החנות שלנו חשוב מאוד שניתן דגש לעיצוב החנות מהנייד ולא מהמחשב רובנו נוטים לחטוא בנושא מכיוון שאנו בונים את החנות שלנו דרך המחשב , ושוכחים לפעמים מהמכשיר שמלווה אותנו לכל מקום וזה הפלאפון, תבנו לכם אסטרטגיה סביב הנושא של העיצוב קחו רעיונות מהמתחרים תראו מה הם עושים טובים ואיך אתם יכולים לשפר , תזכרו חווית משתמש היא אחת הדברים הכי חשובים שאסור לנו לוותר עליו.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close