googleגוגלכללישיווק

הטיפים של גוגל להצגת החנות שלנו כתוצאה רלוונטית ואטרקטיבית

איך אפשר לעזור לאנשים למצוא את האתר שלכם ב-Google

מה אנשים מחפשים כשהם מוצאים את האתר שלכם? פותחים את דוח הביצועים לאתר שלכם כדי להציג רשימה של שאילתות חיפוש בחלקו התחתון.


אם החנות שלכם עדיין לא רשומה במנועי החיפוש של גוגל לשם דירוג:
הרשמו עכשיו – 
https://search.google.com

האם אתם מופיעים כמענה לשאילתות שציפיתם? ממיינים את הטבלה לפי מספר החשיפות ובודקים אם אתם מופיעים בחיפוש כמענה על השאילתות הנכונות.

אם לא, עליכם לארגן מחדש את האתר שלכם כך שיופיע כמענה על שאילתות אלה. הנה כמה טיפים:

כדאי להשתמש בטקסט: אל תשלבו את כותרות הדפים או את התוכן החשוב שלכם בתמונות, בסרטונים, באנימציות או בפורמטים אחרים שאינם טקסט, ש-Google לא יכולה להבין אותם באותה קלות.

אם אתם בכל זאת משתמשים בתמונה לשם האתר או לשם החברה, יש לכלול את השם גם בדף הטקסט.


כדאי לשאוף לשלמות: אל תשכחו לציין את כל מה שיש לכם להציע. Google חכמה, אבל אנחנו לא יכולים לנחש את מה שאינכם מספרים לנו.

כדאי לחלק לנושאים: למשל, אם אתם מנהלים גלידריה אבל אתם מוכרים גם שוקו חם, הקפידו להציג את הגלידה בקיץ ואת השוקו (או את הקפה או הכריכים) בחורף, בתקופה שבה אנשים לא מחפשים גלידה.

אם הפופולריות של גלידת קיווי עולה ואתם מחזיקים אותה במלאי, הציגו אותה באופן בולט.


האם אתם מקבלים מבקרים בזכות השאילתות האלה? בוחרים וממיינים לפי "שיעור קליקים ממוצע". כדאי לנסות לשפר את שיעור הקליקים שלכם באמצעות הפיכת האתר שלכם לטוב ביותר בתחומו.

הנה כמה טיפים:

כדאי להקפיד שאתרים אחרים יבחינו בכם: יש לדאוג שהאתר שלכם יוזכר במקומות מתאימים באינטרנט.

אפשר לנסות להשיג אזכורים לאתר שלכם באתרי חדשות מקומיים מקוונים או במשאבים מתאימים אחרים.

להיות תיאוריים: כדאי להשתמש בכותרות מדויקות ותיאוריות לדפים. אנחנו ממליצים להתמקד בנושא אחד לדף.


הקפידו שהאתר יהיה מעודכן: אם אתר המסעדה שלכם לא עדכן את התפריט שמוצג בו מאז שנת 1925, אז עדכנו אותו. אין הרבה לקוחות שמחפשים בימינו.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close