כללימדריכיםמסחר אלקטרוני

כיצד לבנות מוצר פרייבט לייבל מצליח באמזון

פרייבט לייבל היא שיטת מסחר באמזון , בשיטה זו אנחנו לוקחים מוצר קיים ועושים עליו שינויים , לדוגמא: שינוי צבעים הוספת לוגו שלנו על המותג , הוספת פריטים למותג שלא קיימים במותג הבסיס, לאחר ביצוע השינויים האלה אנחנו מוכרים את המוצר כשלנו באמזון.

כדי למצוא מוצרי פרייבט לייבל טובים באמזון ישנם מס׳ כלים בהם ניתן להשתמש

אפליקציות : Jungle scout היא אפליקציה מעולה למציאת מוצרים מנצחים באמזון , יש לה תקופת ניסיון שאפשר להשתמש בה בשביל לעשות חקר שוק.

אז מה הם הפרמטרים למוצר פרייבט לייבל מצליח?

מחיר:

חפשו מוצרים שנעים במחירים סבירים שתוכלו ךמחר בצורה נכונה , מחירים הנעים בין 20$ ל 60$

משקל:

קחו בחשבון את המשקל של המוצר , אל תבחרו מוצרים כבדים מידים מכיוון שיש על זה עמלות , חפשו מוצרים הנעים בין פאונד אחד ועד ל 2 פאונד.

נפח:

חפשו מוצרים שהאריזה שלהם לא גדולה מידי , יחידת מידה טובה לאריזה כגודל קופסת נעליים.

רלוונטיות:

בדקו שהסוחרים מוכרים כמויות מהמוצר , שהוא נדרש ויש לו שוק , טווח מכירות ריאלי נע בין 300 ל 3000 בין עשרת המוכרים הראשונים.

תחרות:

לא פחות חשוב , תבדקו את המתחרים שלכם , עד כמה הם חזקים ועד כמה הם רלוונטים ואם יש לכם את היכולת להתברג בין עשרת הראשונים.

מוצר פרייבט לייבל , כיצד לבנות מוצר מצליח באמזון.

זמינות:

חשוב מאוד לבדוק אם יש יצרנים של המוצר איתם אתם יכולים ליצור קשר במהירות ויעילות , חשוב מאוד שהייצרן יהיה זמין לנו כדי שנוכל להתחילק בתהליך ההנפקה של המוצר ולוודא שהוא נותן לנו מעלה על בעיה שתעלה בעת ההפצה של המוצר.

בידול:

אחד הנושאים היותר חשובים , תבדקו איך אתם יכולים להיות שונים מאחרים , ממה המוצר שלכם שונה , מה מייחד את המוצר שלכם , ולמה הוא כזה טוב, למה אתם ההייתם קונים את המוצר הזה מכם , אחרי שעניתם על השאלה הזו , תדעו בדיוק מה המוצר שלכם צריך כדי להיות מוצר שונה ומצליח!

מותגים גדולים:

חפשו אם במוצר שבחרתם ישנם חברות גדולות שיש להם מותגים כאלה , אם כן , רצוי לעבור למוצר אחר, כזה מאוד להתחרות עם הענקים.

עונתיות:

חפשו את הרלוונטיות של המוצר , אם יש לו עונות שבהם הוא רץ חזק יותר , אז מה המדינות ששווה לשווק אליהם את המוצר , כלי מעולה לבדיקה של מוצר ע״י מילות מפתח הוא גוגל טרנדס

מוצרים משלימים:

חשבו איך אתם יכולים להוסיף מוצרים נוספים למותג שלכם ולהוסיף לו מוצרים נוספים , אם יש לכם דרך כזו מעולה! , עשו אותה , הוספת מוצרים משלימים תתרום מאוד למותג שלכם.

אם יש מוצר שעומד בכל הפרמטרים שציינתי למעלה , מעולה! , יש לכם ביד כנראה מוצר עם פוטנציאל הצלחה מאוד גבוהה!

סיכום:

אז אחרי שהבנו מה זה מוצר פרייבט לייבל, מה הפרמטרים שצריכים להתקיים , חשוב מאוד לחפש ספק טוב שיתן לנו מענה לכל הצרכים שלנו ושלמוצר שלנו יש רלוונטיות בשוק , תשקיעו בחיפוש יסודי ותעשו חקר שוק מעמיק בנושא ,לא בהכרח שגם מוצרים שלא עונים על כל הפרמטרים לא יכולים להצליח , לפעמים צריך לדעת פשוט איך להציג את הדברים ולחשוב מה האסטרטגיה שלנו לפריצה לשוק.

אם יש לכם שאלות נוספות אני זמין בקבוצת הפייסבוק ובקבוצת הווטסאפ שלי.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close