FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

מבוא – FACEBOOK ADVERTISING

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר היום, עם מיליוני משתמשים ביום,היא הפכה להיות גן עדן למפרסמים.

אבל איך ניתן להגיע לכל אותם משתמשים ולשווק להם את המוצרים שלנו או את המותג שלנו?

במדריך זה נסקור את כל האפשרויות שפייסבוק מציעה לנו כדי לשווק את המוצרים שלנו לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבורנו.

הנושאים שנעבור במדריך זה הם:

מבוא – מה נלמד במדריך זה – (כאן אנחנו נמצאים כרגע)
✅ פרק 1 – 5 סיבות למה כדאי לפרסם בפייסבוק.
✅ פרק 2 – הגדרת חשבון מודעות בפייסבוק
✅ פרק 3 – מנהל המודעות, הקמת קמפיין ראשון
✅ פרק 4 – סוגי מודעות בפייסבוק
✅ פרק 5 – יצירת מודעה מצליחה בפייסבוק
✅ פרק 6 – מציאת קהל יעד ומיקוד נכון
✅ פרק 7 – הצעות מחיר למודעות ואופטימיזציה
✅ פרק 8 – דיווח על מודעות ואופטימיזציה

נבין מהם 5 הסיבות שהופכות את פייסבוק לפלטפורמה העדיפה ביותר כדי לשווק את המוצרים שלנו.

כיצד ניתן להגדיר חשבון מודעות בצורה הטובה ביותר, איך עובד חשבון מודעות, כיצד להקים מודעה ראשונה.

הכרה של סביבת עבודה עם מנהל המודעות ויצירת קמפיין ראשון.

אלו סוגי מודעות פייסבוק מציעה לנו ותאמינו לי יש המון!

כיצד ליצור מודעה מנצחת בפייסבוק בדרך הנכונה ביותר.

כיצד למצוא את קהל היעד הטוב ביותר עבור המוצר או האתר או המותג אותו אנחנו רוצים לשווק.

נלמד על הצעות המחיר של פייסבוק, כיצד לדעת מה היא הצעת המחיר הטובה ביותר ואיך ניתן לשדרג את ההצעות עם מינימום השקעה ומקסימום המרות.

דיווח על מודעות, נלמד כיצד לקרוא את הדוחות שפייסבוק מנפיקה לנו, מתי נרצה להפיק דוח מפייסבוק, אילו תובנות אנחנו יכולים לקבל מאותם דוחות.

זה בקצרה כל מה שנעבור במדריך הזה, קחו כוס קפה תשענו לאחור, ותתחילו ללמוד את המדריך המלא, להקמה וניהול מודעות בפייסבוק.

פרק 1 – 5 סיבות למה כדאי לפרסם בפייסבוק

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close