FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

פרק 3 – מנהל המודעות, הגדרת קמפיין ראשון

בפרק השלישי של המדריך שלנו אנחנו נלמד כיצד להגדיר את מנהל המודעות שלנו להשיק קמפיין ראשון.

דברים נוספים שנסקור בפרק הזה:

  • מה זה בכלל Facebook Ads Manager
  • כיצד לנווט ולהשתמש במנהל המודעות
  • איך להגדיר קמפיין מודעות

מוכנים להתחיל להשיק את הקמפיין הראשון שלנו , אלה שקודם נתחיל מההתחלה ונבין במה מדובר.

מה זה בכלל Facebook Ads Manager

לפייסבוק יש שתי כלים לניהול מודעות , הכלי הראשון Facebook Ads Manager  והכלי השני הוא Power Editor.

שני הכלים מוצעים לשימוש בחינם ע״י פייסבוק אם אנחנו רק מתחילים , לא נרצה להשתמש Power Editor מכיוון שהוא כלי יותר מסובך להבנה ומשמש לניהול קמפיינים בכמות גדולה.

כשאנחנו משתמשים במנהל המודעות של פייסבוק יש לנו את היכולות הבאות:

  • להגדיר קמפיין מודעות בפייסבוק
  • ליצור סטים חדשים של מודעות ואת המודעות עצמן
  • לנהל הצעות של מודעות
  • טרגוטים שונים של מגוון קהלים
  • לבצע אופטימיזציה למודעות
  • לנהל מעקב אחרי הביצועים של המודעות
  • A/B test לבדוק את המודעות שלנו

כיצד לנווט ולהשתמש במנהל המודעות

ישנם 3 דרכים להגיע למנהל המודעות שלנו בפייסבוק

  1. הקישור הזה שיעביר אתכם למנהל המודעות, רצוי שתוסיפו למועדפים.
  2. תלחצו על החץ למטה, בחלק העליון הימני של המסך בפייסבוק,ולחצו על Create ADS
  3. השתמשו באפליקציית מנהל המודעות של פייסבוק,כדי לגשת למודעות שלכם מכל מקום ובכל זמן.

וככה זה נראה:

ככה נראה עמוד הקמפיינים שלנו בפייסבוק
ככה נראה עמוד הקמפיינים שלנו בפייסבוק
  1. תפריט הניווט הראשי שלנו
  2. סקירת החשבון
  3. צפייה בקמפיינים
  4. הוספת סטים
  5. צפייה במודעות
  6. יצירת קמפיין מודעות נוסף
  7. תוצאות קמפיינים – כרגע ריק אצלי.
  8. עמודות מידע

בנוסף אני ממליץ לכם לשחק עם מנהל המודעות ואולי תגלו עוד דברים נוספים.

לחיצה על תפריט הניווט הראשי תחשוף לכם את כל הכלים שיש במנהל המודעות כולל בחירת קהל, ניהול מודעות הקמת קמפיינים ועוד..

עכשיו כשאנחנו מבינים את סביבת העבודה של פייסבוק, הרגע שכולנו חיכינו לו, להתחיל להקים את המודעה הראשונה שלנו.

איך להגדיר קמפיין מודעות

הרגע שחיכינו לו להקים את המודעה הראשונה שלנו , נתחיל מהבסיס ונתקדם קדימה.

תלחצו על הכפתור הירוק של Create

יצירה של מודעה ראשונה
יצירה של מודעה ראשונה

עכשיו אחרי שלחצנו על יצירה בואו נתחיל להגדיר את הקמפיין שלנו והיעדים שלו.

בחירת יעד של קמפיין במודעות
בחירת יעד של קמפיין במודעות

בחירה מטרה של קמפיין

דבר ראשון שנרצה להגדיר את זה המטרה של הקמפיין שלנו, הנה רשימה של כל סוגי הקמפיינים שיש לפייסבוק להציע לנו.

  • Brand awareness – מודעות למותג
  • Local awareness – מודעות מקומיות
  • Reach – אנשים שנרצה להגיע אליהם
  • Traffic – תנועה
  • Engagement – מעורבות
  • app installs – התקנות אפליקציה
  • Video views – צפייה בוידאו
  • Lead generation – יצירת לידים
  • Conversions – המרות
  • Product catalog sales – מכירה של מוצר מקטלוג
  • Store visits – ביקורים בחנות

איך לבחור את מטרת הקמפיין שלנו?

הסיבה שפייסבוק רוצה לדעת מה מטרת הקמפיין שלנו זה שהיא תדע איך לנווט אותו בצורה נכונה ביותר ולעשות לו אופטימיזציה והצעות מחיר למודעה.

תמיד מומלץ לבחור את הקמפיין שהכי נכון למטרה שלנו ליעד שהצבנו לעצמנו.

לתת שם לחשבון המודעות

לתת שם לקמפיין המודעות שלנו
לתת שם לקמפיין המודעות שלנו

חשוב מאוד לתת שם לקמפיין המודעות שלנו כדי כשנדע על מה הוא מדבר, בנוסף חשוב מאוד לתת לו תאריך התחלה כדי שיהיה לנו יותר קל לנהל מעקב אחריו בתוך כל הקמפיינים שלנו , שיש לנו קמפיינים בודדים זה לא נורא, אבל כשנתחזק מערך גדול יותר, נרצה שיהיה לנו סדר וארגון.

לבחור את קהל היעד שלנו

לפני שנגדיר את קהל היעד, מכיוון שזו הפעם הראשונה שאנחנו מקימים מודעה הוא יבקש מאיתנו לבחור את המטבע שנרצה להשתמש בו.

אחרי שבחרתם תלחצו על Continue.

עכשיו נשאר לבחור את קהל היעד שאנחנו רוצים שייחשף למודעה שלנו.

בחירת קהל יעד לטרגט אליו מודעות בפייסבוק
בחירת קהל יעד לטרגט אליו מודעות בפייסבוק

כיצד לבחור קהל יעד נכון , נלמד על זה בפרק 4 , עכשיו נמשיך ביצירה של המודעה שלנו.

מיקומים של מודעות

מיקום המודעה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר, היכן נרצה למקם מודעה ככה שהרבה אנשים יחשפו אליה.

מיקומים של מודעות נרצה לנהל בצורה ידנית, לכן נבחר ב Edit Placement

המקומות בהן מודעה יכולה להופיע:

  1. בפייד המודעות של פייסבוק , מחשב או נייד
  2. בטור הימני של פייסבוק
  3. אינסטגרם
  4. מסנג׳ר
  5. Audience Network

אינסטגרם נרצה להוריד מכיוון ש לאינסטגרם יש גישה שונה כשיוצרים מודעות.

בחירה היכן יצוגו מודעות בפייסבוק
בחירה היכן יצוגו מודעות בפייסבוק

בחירת תקציב לניהול המודעה

ניתן לבחור בתקציב יומי או בתקציב שבועי, הכל בהתאם למטרה של הקמפיין שלנו , כדי שקמפין יתחיל להניב תוצאו לוקח לו לפחות 24 שעות כדי שנראה פעולות מהקמפיין , ניתן להגדיר תאריך התחלה ותאריך סוף , תקציב כולל או תקציב משתנה

הגדרת תקציב לניהול המודעה שלנו
הגדרת תקציב לניהול המודעה שלנו

הגדרה של חשבון המודעות שלנו

בחלק האחרון של הגדרת המודעה שלנו , היא לבחור איך תראה המודעה שלנו, בחירת תמונה , הגדרת כותרת ותיאור.

בחירה כיצד תוצג המודעה בפייסבוק
בחירה כיצד תוצג המודעה בפייסבוק

אחרי שהגדרנו איך תראה המודעה , ניתן להעלות תמונה להכניס תיאור ולראות את כל זה בזמן אמת.

ניהול מודעות התצוגה שלהם בזמן אמת
ניהול מודעות והתצוגה שלהם בזמן אמת

כל מה שנשאר לנו עכשיו לעשות זה לאשר את ה מודעה הכפתור הירוק למטה, לוקח לפייסבוק כמה שעות לאשר את המודעה שלנו, אחרי זה המודעה שלנו באוויר וניתן לראות אותה במנהל המודעות שלנו.

אל תדאגו זה לא נגמר כאן , בפרק הבא נסקור את קהל היעד ועוד נושאים שיעזרו לכם להקים מודעה בצורה הטובה ביותר

תגים
הצג עוד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close