FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

פרק 4 – סוגי מודעות בפייסבוק

בפרק הזה אנחנו הולכים לדון בכל סוגי המודעות שיש לפייסבוק להציע לנו , תאמינו או לא יש הרבה מאוד סוגי מודעות.

סוגי מודעות לכל יעד

מה שאנחנו הולכים לעבור בפרק הזה, יתן לכם גם מענה על השאלות הבאות:

  • מה הן סוגי המודעות השונות
  • מה הדרישות לכל סוג מודעה
  • מה הן סוגי מודעות טובות בפייסבוק
  • למה חשוב להשתמש בסוג מודעה נכון
  • איזה סוג מודעה הוא הטוב ביותר לשימוש

תנועה ולידים לאתר שלנו

אחת המטרות הנפוצות ביותר לשימוש בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא להניע תנועה לחנות שלנו, לגרום לגולשים לבקר בחנות שלנו להתעניין במה שיש לנו להציע.

או להביא אותם לדפי נחיתה שם הם נחשפים למוצרים שלנו ואנחנו יכולים למכור להם אותם.

קישור מודעות

מקומות טובים למקם: טור ימני , פיד של שולחן עבודה, פיד לנייד, אינסטגרם.

סוג מוגעה זה טוב להפנות את הגולשים לדף חיצוני או אתר חיצוני שלנו ,בלוג, דף חיצוני יכול להיות דף נחיתה כפי שציינתי מקודם, שימוש בכמה מקומות להצגת מודעות נותן לנו את האופציה להציג את המודעה במגוון מקומות שונים בפייסבוק.

מודעות אלו פעולות היטב ויש להן יתרון גדול, הן מגבירות לייקים לדפים שלנו, רק תזכרו להגיב לתגובות שרושמים לכם, הדבר הזה נותן בוסט קדימה ומגביר את המעורבות שלנו.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה 1,200 x 628 pixels
  • טקסט למודעה 90 תווים
  • כותרת המודעה 25 תווים
  • אורך הקישור 30 תווים

מומלץ לקצר את הקישורים עם אתר Bitly גם יפה ונוח בעין , נותן לנו סטטיסטיקות כמה לחצו על הקישור ועוד.

מודעות וידאו

מיקומים : Audience Network, פיד שולחן עבודה,פיד בנייד,אינסטגרם.

מודעות וידאו ממש דומות למודעות קישורים ההבדל היחיד שבמקום תצוגה של תמונה אנחנו מציגים סרטון וידאו, סרטוני וידאו הוכיחו את עצמם יעילים יותר מהסיבה הפשוטה שהם ממחישים לגולש יותר טוב מה הוא הולך לקבל.

המלצות ומיקום:

  • טקסט למודעה 90 תווים
  • יחסי גודל של 16:9 בין 9:16
  • גודל קובץ עד 4GB
  • אפשרות למודעת מתמשכת (לופ)
  • וידאו יכול להיות עד 120 דקות אבל רובם נעים בין 15 ל 30 שניות.

קידום פוסטים

מיקומים : Audience Network, פיד שולחן עבודה,פיד בנייד,אינסטגרם.

בכל פעם שאנחנו מפרסמים פוסט בעמוד הפייסבוק שלנו, פייסבוק מציעה לנו לקדם את הפוסט כדי להגיע ליותר אנשים.

כשאנחנו לוחצים על Boost Post אנחנו יכולים לבחור קהל יעד סוגי הצעות ולקדם את הדף שלנו, להמון אנשים במרחב של פייסבוק.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה 1,200 x 628 pixels
  • ללא הגבלה
  • כותרת המודעה 25 תווים
  • אורך הקישור 30 תווים

הפוסטים שאנחנו מקדמים יראו בול אותו דבר כמו כל פוסט אחר שאנחנו מפרסמים,אלה שרק למעלה יופיע לו Sponsored – ״ממומן״.

מכירות או לידים עבור מוצר או שירות

אם אנחנו מריצים חנות אינטרנטית (e-commerce store) או שיש לנו מס׳ הצעות שאנחנו רוצים לקדם,פייסבוק נותנת לנו את האופציה להציג מס׳ וריאציות של מוצרים במודעה אחת.

פייסבוק בנוסף פיתחה עוד סוג מודעה שבה המשתמשים יכולים להכניס פרטים מבלי לצאת מפייסבוק , הדבר הזה טורם מאוד לטעינה הרבה יותר מהירה פי 10, זאת חווית משתמש מאוד טובה וככה ניתן לרכוש יותר לידים ומכירות.

מספר מוצרים / מודעת (קרוסלה)

מיקומים : Audience Network, פיד שולחן עבודה,פיד בנייד,אינסטגרם.

סוג מודעה קרסולה נותן לנו להציג עד 10 סוגי מודעות תחת יחידה אחת , הכוללים וידאו תמונות , קריאה לפעולה ועוד.

השיטה הזה ממש טובה למי שיש לו חנות אינטרנטית E-shop ב eCommerce בכל התחום של מסחר אלקטרוני, כי ניתן תחת מודעה אחת לפרסם כמה מוצרים במקביל.

המלצות ומיקום:

  • מומלץ גודל תמונה 1080 x 1080 or 600 x 600 
  • טקסט 90 תווים
  • כותרת 25 תווים
  • קישור 30 תווים

מודעות דינמיות למוצרים – Dynamic Product Ads (DPA)

מיקומים : Audience Network, פיד שולחן עבודה,פיד בנייד,אינסטגרם,טור ימני.

מודעות דינמיות של פייסבוק הם כמו שיווק חוזר הן מציגות מודעות באופן אינטנסיבי לפי פעולות קודמות שהמשתמש עשה באתר שלנו או באפליקציה ומציגה מודעות בתזמון מעולה.

כל מה שצריך לעשות זה להעלות את הקטלוג שלנו לפייסבוק, לוודא שהפיקסל שלנו מותקן כמו שצריך באתר או באפליקציה , פייסבוק מטפלת בהכל בצורה אוטומטית בטרגוט מחדש.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה מומלצת 1,200 x 628 pixels or 600 x 600 pixels
  • טקסט מודעה 90 תווים
  • כותרת 25 תווים
  • קישור 30 תווים

Facebook Lead Ads – מודעות עבור לידים

מיקומים : Audience Network, פיד שולחן עבודה,פיד בנייד,אינסטגרם

זו המודעה הטובה ביותר עבור השגת לידים בשבילנו , או עבור אדם או מוצר שאנחנו מקדמים,בסוג מודעה זו אנחנו יכולים לגרום למשתמש להוריד קבצים או להירשם לרשימת תפוצה מבלי שיצטרך לעזוב את פייסבוק.

זה מה שהופך את המודעה הזו להיות סופר טובה ויעילה בהשגת מילים לרשימות תפוצה.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה מומלץ –  1,200 x 628 pixels
  • טקסט בתוכן ההודעה 90 תווים
  • כותרת המודעה 25 תווים
  • קישור 30 תווים
  • כרטיס הקשר יכול להיות בתבנית פסקה, שאין לה מגבלת תווים או בפורמט 5-bulletpoint, המאפשר 80 תווים לכל תבליט
  • כותרת התבנית 60 תווים
  • כפתור 30 תווים
  • קישור למדיניות פרטיות צריך שיופיע

ברגע שהמשתמש הכניס את האימייל שלו הוא יאוחסן בחשבון המודעות שלנו.

מודעות קנבס

מיקומים : פיד בנייד

Canvas היא מודעה אינטראקטיבית המאפשרת למשתמשים ליצור קשר עם התוכן שלך ב- Facebook, והיא זמינה כעת רק בנייד, בשל האופן שבו אנו פועלים עם מכשירים ניידים.

Canvas היא מודעה אינטראקטיבית המאפשרת למשתמשים ליצור קשר עם התוכן שלך ב- Facebook, והיא זמינה כעת רק בנייד, בשל האופן שבו אנו פועלים עם מכשירים ניידים.
זמינים אך ורק במכשירים ניידים

עם Canvas, חברי קהל היעד שלך יכולים להחליק דרך קרוסלה של תמונות, להטות את התמונה לכיוונים שונים, ו / או להתקרב או להתרחק על ידי הזזת קצות האצבעות שלהם. הבד גם טוען 10 פעמים מהר יותר מאשר יישומי אינטרנט ניידים רגיל!

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה מומלץ 1,200 x 628 pixels
  • טקסט תוכן המודעה 90 תווים
  • כותרת 45 תווים
  • רכיבים נוספים שיש לפיצ׳ר הזה:
  • כותרת עם לוגו
  • אופציה לתצוגה בכל המסך
  • תבנית טקסט
  • כפתור מחוץ לקישור
  • תמונות בתצוגת קרסולה
  • ניגון אוטומטי של וידאו
  • סטים של מוצרים

Collection Ads – מודעות קולקציה

פייסבוק אוסף מודעות המאפשרות לך להציג מוצרים מרובים שנמכרים באתר האינטרנט שלך.

פורמט חדש זה מקל על אנשים לגלות, לגלוש ולרכוש מוצרים באופן חזותי ומרשים.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה מומלץ 1,200 x 628
  • מידות תמונה 1.9:1
  • תמונה לא תכיל יותר מ 20% טקסט, תוכלו לבדוק את זה כאן
  • כותרת 25 תווים , מומלץ.

לייקים ומעורבות לדף שלנו

בחירת סוג המודעה שלך ב- Facebook צריכה להיות תלויה ביעד מסע הפרסום שלך – מה תרצה להפיק ממסע הפרסום. שני יעדי מסע פרסום במיוחד מסייעים להגדלת מספר הסימוני 'אהבתי' בדף הפייסבוק שלך ו / או כדי להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שאתה מפרסם בפייסבוק.

עקב עדכונים אחרונים ב- Facebook, ההודעה הרגילה בדף שלך תגיע באופן אורגני רק לממוצע של 2-3% מבסיס המעריצים שלך. קידום הפוסטים שלך הוא דרך מצוינת להיות בטוח שכל המעריצים שלך יראו את ההודעה שלך.

מודעות להגדיל את מספר הלייקים בדף

מיקומים : פיד בנייד,פיד שולחן עבודה,טור ימני

עמוד 'כמו מודעות' הן מודעות 'ללכת אל' להגדלת 'אהבתי' של הדף שלך. ניתן להציג אותם בכל המיקומים ולכלול קריאה גלוייה לפעולה כדי שמשתמשים יאהבו מיד את הדף שלך.

כאשר פרסום מודעה עבור אהבתי, זכור כי זה לא על קבלת הלייקים הזולים, זה על בחירת הקהל הנכון כי הוא מעוניין בדף שלך!

טיפ: חשוב מאוד לבחור את התמונה הנכונה כדי להשיג ביצועים גדולים.

פוסטים מהדף – מודעת תמונות : Page Post Photo Ads

מיקומים : פיד בנייד,פיד שולחן עבודה,טור ימני

רוצה לערב את מעריצי הדף שלך? זה סוג מודעה פייסבוק שאתה צריך מכיוון שיש את המרחב הגדול ביותר כדי להציג את התמונות היפות שלך!

בחר את התמונה הנכונה ואתה תהיה מוצפת הערות ואהבות.

תוכל גם להוסיף קישור לתיאור הטקסט של הפוסט, אך אל תצפה ממנו יותר מדי תנועה.

פוסטים מהדף – מודעות וידאו : Page Post Video Ads

מיקומים : פיד בנייד,פיד שולחן עבודה,טור ימני

פרסום וידאו מניע מעורבות גבוהה של הקהל. זה בונה חיבור חזק, ואפילו חברות קטנות יותר יכול לעשות קטעי וידאו פשוט כדי להתחבר עם הקהל שלהם.

עם היכולת למקד מחדש לקבוצות משנה של מבקרים, על סמך כמות הסרטון שבו צפו, סוג מודעה זה מושלם ליצירת קהלים מותאמים אישית של כוכבים כדי למקד מחדש עם סוגי מודעות אחרים!

המלצות ומיקום:

  • תוכן המודעה 90 תווים
  • יחסיות 16:9 (לרוחב) או 9:16 (לאורך)
  • קובץ עד 4GB
  • וידאו יכול לנגן עד 120 דקות אבל מומלץ בין 15 ל 30 שניות

מודעת טקסט : Page Post Text

פורמט מודעה זה מתמקד באירועי דף. עם זאת, יש מעט מאוד סיבות להשתמש בו במקום פוסט, פוסט תמונה מודעה – לתמונות יש פשוט ביצועים טובים יותר.

אם אנחנו יכולים להימנע מסוג זה של פורמט רצוי שעשה את זה מכיוון שהוא צפוי לספק לנו כמות נמוכה מעורבות.

התקנת אפליקציות לנייד ולמחשב

מאז ההשקה של היישום הנייד שלה, פייסבוק הפכה לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתחום הפרסום הנייד. מודעות להתקנת אפליקציות לנייד מציגות הזדמנות ייחודית להביא משתמשים חדשים באפליקציות לנייד הן ב- Android והן ב- iOS.
אם אתה מנסה לקדם את האפליקציה שלך לנייד, שים לב ליחידות מודעות אלה, הן נועדו למטרה ספציפית זו.

אפליקציות לטלפון

מיקומים: פיד לנייד

מודעות של אפליקציות לנייד הן הבחירה המושלמת כדי לקדם התקנות נוספות לאפליקציה לנייד שלך. מודעה זו מוצגת רק בנייד לנייד. כאשר משתמשים לוחצים על "התקשר" קריאה לפעולה, App Store יופיע מיד. זה מספק שיעור המרות גדול.

בעת שימוש בפורמט זה של מודעות Facebook, יהיו לך אפשרויות רבות נוספות למיקוד כדי לכוונן את הקהל שלך. לדוגמה, תוכל לבחור איזו גירסה של iOS / Android תרצה שהמשתמש יקבל, או אם תרצה להתמקד במכשירים ניידים או בטאבלטים בלבד, ואם תרצה למקד רק למשתמשים המחוברים לרשת WiFi.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה  1,200 x 628 pixels
  • יחס  1.9:1
  • תוכן מודעה 90 תווים
  • אל תכללו בתמונה יותר מ 20% טקסט לבדיקה כמה טקסט.

אפליקציה למחשב

מיקומים: טור ימני , פיד במחשב

יחידת מודעות זו מאפשרת לך להעביר משתמשים אל אפליקציית Facebook שלך ולגרום לאנשים לעסוק בה.

מכיוון שאפליקציות Facebook אינן נתמכות בנייד, תוכל למקד רק לפיד החדשות של שולחן העבודה או ​​בעמודה הימנית.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה  1,200 x 628 pixels
  • יחס  1.9:1
  • תוכן מודעה 90 תווים

אפליקציות אינסטגרם לנייד – Instagram Mobile App Ads

מיקומים: אינסטגרם

אחרון חביב (יש עוד..), אתה יכול גם לפרסם את היישום הנייד שלך על Instagram. זה הגיוני לחלוטין כמו משתמשי Instagram משתמשים באפליקציה בנייד, כלומר, הם עשויים להיות מעוניינים יותר להוריד יישומים ניידים נוספים.

תוכל לבחור הן מודעות תמונה והן מודעות וידאו עבור מודעות Instagram לנייד שלך.

המלצות ומיקום:

  • יחס 1:1
  • גודל תמונה 1080 x 1080 pixels
  • רזולוציות 600 x 315 pixels (1.91:1 לרוחב) / 600 x 600 pixels (1:1 ריבוע) / 600 x 750 pixels (4:5 לאורך)
  • רזולוציה מקסימלית 1936 x 1936 pixels
  • טקסט 125 תווים

מבקרים לחנות או קיום אירוע

בוא נסגור את העיגול של סוגי מודעות פייסבוק עם שתי יחידות המותאמות היטב. באירוע או בחנות הפיזית שלך. תמיד קשה יותר למדוד תוצאות עבור קידומי מכירות לא מקוונות, אך אם נעשה בהן שימוש נכון וממוקדות היטב, מודעות אלו יכולות לבצע ביצועים טובים.

מיקומים: פיד בנייד, פיד שולחן עבודה, טור ימני

פייסבוק אירועים הם דרך מצוינת עבור מארגני האירוע כדי למשוך יותר מבקרים. אם ברצונך לשפר את טווח ההגעה של אנשים לאירוע שלך, השתמש ביחידת המודעות הזו עם אפשרויות המיקוד הנכונות.

בהתאם לגודל לרלוונטיות של האירוע שאתה מקדם, ייתכן שתרצה להגביל את ההגעה הגיאוגרפית של המודעה לאנשים המתגוררים באותה עיר או אזור כמו האירוע.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה 1920×1080 pixels
  • יחס  1.9:1
  • תוכן מודעה 90 תווים
  • כותרת 25 תווים
  • קישור 30 תווים

הצעות

מיקומים: פיד בנייד, פיד שולחן עבודה, טור ימני

סוג מודעה זה הוא מושלם עבור בעלי חנות שרוצים למשוך יותר אנשים לחנויות שלהם.

לאחר שהמודעה שלך לתצוגה חיה, כל המשתמש לוחץ על המודעה שלך מקבל דוא"ל המכיל את הפרטים ותנאי השימוש.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה 1,200 x 628 pixels
  • יחס 1.9:1
  • כותרת 25 תווים
  • תוכן המודעה 90 תווים
  • בשביל שנוכל לעשות הצעה אנחנו צריכים שבדף הפייסבוק שלנו יהיו לפחות 50 לייקים.

מודעות מקומיות – Local Awareness Ads

מיקומים: פיד בנייד, פיד שולחן עבודה, טור ימני

דרך נוספת למשוך תשומת לב של אנשים לחנות שלך היא באמצעות המודעות המקומיות. סוג מודעה זה פועל בצורה הטובה ביותר עם המיקוד לפי מיקום של Facebook, ומסייע לך להגיע לאנשים שנמצאים כעת בקרבת החנות שלך.

תוכל לכלול הנעה לפעולה כגון 'התקשר עכשיו' ושלח הודעה כדי לאפשר לאנשים ליצור איתך קשר בקלות רבה יותר.

המלצות ומיקום:

  • גודל תמונה 1,200 x 628 pixels
  • יחס 1.9:1
  • תוכן המודעה 90 תווים
  • כותרת 25 תווים
  • עדכון חדשות: 30 תווים

עכשיו בואו נתחיל בעבודה

כפי שראית, לפייסבוק יש מגוון רחב מאוד של סוגי מודעות שעונים על כל הצרכים של העסק שלך. ככל הניתן, אנו מציעים שתבדוק פורמטים שונים של מודעות, ותראה אילו מהם מניבים ביצועים טובים יותר עבורך. זה יספק את התוצאות הטובות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

לקבלת סקירה מלאה על כל סוגי המודעות והמפרסמים של Facebook, עיין במדריך זה על ידי Facebook.

כעת, כשיש לנו מושג ברור על מה שאנחנו יכולים לפרסם בפייסבוק, בואו נעבור לפרק מספר 5 ונלמד כיצד להביא כל סוג של מודעת פייסבוק לחיים עם עיצובים מדהימים של מודעות ויצירת מודעה חכמה!

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close