FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

פרק 5 – יצירת מודעה מצליחה בפייסבוק

ביצועי מודעה וקריאייטיב

קריאייטיבים וקופריטיינג של מודעות שלך ב- Facebook הם בין מרכיבי המודעה המובילים שקובעים אם מסע הפרסום שלך מצליח. בהתאם לקריאייטיב של המודעה שבו אתה משתמש, יכול להיות הבדל של 100% או יותר בין עלות לקליק של מודעות שונות (מחיר לקליק) לבין מחיר לרכישה (עלות לכל קליק). רכישה של צרכנים אף גילתה שתמונות אחראיות ל-75% -90% מביצועי המודעות. לכן כדאי שתבצע את עיצוב המודעה שלך.

כיצד להגדיר את מודעות הקריאטיב

בשלב היצירה של מסע הפרסום, תוכל לבחור בין מספר סוגים של קריאייטיבים של מודעות, בהתאם ליעד מסע הפרסום שלך.

בשלב היצירה של מסע הפרסום, תוכל לבחור בין מספר סוגים של קריאייטיבים של מודעות, בהתאם ליעד מסע הפרסום שלך.
בחירת סוג מודעה בהתאם למסע הפרסום שלנו

Facebook מאפשר לך לבחור ולבדוק עד 6 מודעות תמונה שונות כדי למצוא את האפשרות בעלת הביצועים הטובים ביותר. אני מציע שתמיד תבדוק כמה מרכיבי מודעה, ותכנון המודעה שלך ב- Facebook הוא מקום מצוין להתחיל בו.

Facebook מאפשר לך לבחור ולבדוק עד 6 מודעות תמונה שונות כדי למצוא את האפשרות בעלת הביצועים הטובים ביותר. אני מציע שתמיד תבדוק כמה מרכיבי מודעה, ותכנון המודעה שלך ב- Facebook הוא מקום מצוין להתחיל בו.
הוספה של תמונות או בחירת וידאו או מצגת לתצוגה

יש לנו 3 אופציות לבחירת תמונות למודעות:

  • להעלות תמונה מהמחשב שלנו
  • עיין בספריה כדי להשתמש בתמונה שהעלית בעבר
  • בחירת תמונות מהמאגר של פייסבוק

לצפייה באופציות עין בתמונה למעלה

הודות לשותפות בין פייסבוק לבין בנק התמונות Shutterstock, אנחנו יכולים לקבל גישה למיליוני תמונות בחינם! חשוב מאוד לרענן לעתים קרובות את התמונות של המודעות שלך, כך שמשתמשים ימשיכו לראות אותן כטריות ומושכות. היכולת למצוא ולהשתמש תמונות חדשות בחינם הוא מאוד שימושי (וגם יחסוך לך הרבה כסף).

עם זאת, זכורו שתמונות חופשיות אלה זמינות לכל המפרסמים ב- Facebook, כלומר, רוב התמונות האלו משמשות באלפי מסעות פרסום. אם ניתן, השתמש תמיד בתמונות מקוריות עבור המודעות שלנו.

בחירת תמונה מהמאגר של פייסבוק
בחירת תמונה מהמאגר של פייסבוק

כדי ליצור מודעות מנצחות עבור פייסבוק, אני אתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לקדם את המודעות שלכם בצורה הטובה ביותר

כדי ליצור מודעות מדהימות לפייסבוק, אתם צריכים:

  • צרו מודעה צבעונית כדי שימשוך תשומת לב
  • הציגו את ההצעה של המודעה שלכם בפרונט כדי שאנשים יקראו ויבינו אותה כמו שהיא.
  • צרו מודעות המנוגדות לפיד
  • שימוש בתמונות בגודל הנכון (1200 x 628 pixels) כדי שהמודעות שלנו יראו טוב על כל מסך.

העתק של מודעות

עותק המודעה שלך הוא החלק השני בחשיבותו של מודעות הפייסבוק שלך, מיד אחרי תמונת המודעה. עותק המודעה אמור לתפוס תחילה עניין של הצופה במודעה ולאחר מכן לשכנע אותם לנקוט פעולה, למשל. בצע רכישה.

במודעות הפייסבוק יש מספר מקומות בהם ניתן להציג את הטקסט

  • טקסט המודעה הראשי עד 90 תווים
  • כותרת עד 25 תווים
  • תאור הלינק עד 90 תווים

מומלץ ליצור מספר כותרות ותיאורים שונים לפני שנתחיל ליצור את המודעה שלנו. זה יקל עלינו למצוא משהו שאנחנו אוהבים במקום להמציא אותם על המקום.

כפי שאתם יכול לראות, יש לכם כמה אפשרויות נוספות בעת התמודדות עם עדכון חדשות ומודעות לנייד, בהשוואה למודעות הקלאסיות מימין. קודם כל, אתם יכולים לבחור "בקריאה לפעולה"בין הכפתורים האלה המוצעים על ידי פייסבוק. לחצנים אלה הוכיחו את עצמם כיעילים באמת, כדי להגדיל את שיעור הקליקים. אם הם מתאימים למוצר שלנו, אנו ממליצים לכם להשתמש בהם.

זכרו, שמרו על המודעה שלכם קצרה וברורה מאוד. המטרה היא לא למכור. מדובר בשכנוע המשתמשים ללחוץ על המודעה כדי לגלות עוד. נסן להיות קליטים וברורים להסביר למשתמשים למה הם צריכים ללחוץ. הצעת הנחות freebies בדרך כלל יכולים לעזור. עם זאת, היזהר לא למשוך יותר מדי קליקים זולים ללא המרות.

איך ליצור העתק של המודעות שלנו?

הגדרת עותק המודעה שלנו היא קלה מאוד. כל שעלינו לעשות הוא להזין טקסט בשדות הנכונים.
כמו כן, נראה תצוגה מקדימה של מסע הפרסום שלנו. אם אנחנו בודקים מספר תמונות של מודעות או רוצים לראות כיצד המודעה שלנו נראית במסכים שונים (מחשב שולחני לעומת נייד), ניתן לעשות זאת על ידי בחירת תצוגות מפורטות אחרות משני התפריטים המודגשים בתמונה שבהמשך.

הגדרת עותק המודעה שלנו היא קלה מאוד. כל שעלינו לעשות הוא להזין טקסט בשדות הנכונים.
 כמו כן, נראה תצוגה מקדימה של מסע הפרסום שלנו. אם אנחנו בודקים מספר תמונות של מודעות או רוצים לראות כיצד המודעה שלנו נראית במסכים שונים (מחשב שולחני לעומת נייד), ניתן לעשות זאת על ידי בחירת תצוגות מפורטות אחרות משני התפריטים המודגשים בתמונה שבהמשך.
הגדרת עותק המודעה שלנו היא קלה מאוד. כל שעלינו לעשות הוא להזין טקסט בשדות הנכונים.

יש לנו שלוש אפשרויות בכל הנוגע למודעות הפייסבוק שלנו: עדכון חדשות, נייד עמודה ימנית.

משווקים רבים מניחים כי המודעות בעמודה הימנית הם בזבוז של כסף שכן הם אינם ממירות כמו המודעות המופיעות באוסף החדשות. עם זאת, מודעות בצד ימין זולות יחסית, ולעולם לא נדע איזה סוג מודעה הוא הטוב ביותר עבור מסע הפרסום שלנו ללא בדיקה. לכן חשוב מאוד לנסות ולעשות טסטים.

דבר נוסף שיש לזכור הוא מיקוד לנייד. מפרסמים מסוימים טועים לשלוח משתמשים הלוחצים על מודעות לנייד לאתרים מותאמים לנייד שאינם מותאמים לנייד. השתמשו בפרסום לנייד רק אם האתר שלכם ידידותי לניידים, אחרת זה בזבוז של הרבה כסף, שכן הפייסבוק הנייד מניב הרבה קליקים.

הסרת יעד היא די פשוטה. בעת יצירת מודעה, יהיו לנו שלוש כרטיסיות כדי לבדוק תצוגה מקדימה של אותה מודעה בשלושת המיקומים הזמינים. בסיום הכרטיסייה של כל מיקום, יש לך קישור "הסר". פשוט לחץ עליו כדי להשבית מיקום.

וזהו חברים יצרנו את המודעה הראשונה שלנו!!! – כל הכבוד!!

בפרק הבא, אנחנו הולכים לחקור את סוגי הקהלים השונים פייסבוק – כדי שנדע על כל אפשרויות המיקוד האפשריות שיש לנו.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close