FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

פרק 7 – הצעות מחיר למודעות ואופטימיזציה

בפרק זה אנחנו הולכים ללמוד על מבנה מסע הפרסום של פייסבוק וכיצד ניתן להגדיר תקציבים בצורה הנכונה ביותר,הדבר הכי טוב בתהליך יצירת מסע הפרסום שהוא ממש פשוט והגיוני, אנו נסקור את כל ההגדרות כפי שהן מופיעות במנהל המודעות.

בפרק זה אנחנו נעבור על הנושאים הבאים:

  • כיצד פועלות הצעות המחיר של פייסבוק?
  • כמה גדול צריך להיות תקציב המודעות שלנו?
  • איך להגדיר הצעת מחיר בצורה ידנית בפייסבוק?
  • מהי העלות הממוצעת של מודעות פייסבוק?
  • כיצד לבחור את שיטת האופטימיזציה המתאימה להצגת מודעות?
  • כיצד להגדיר תזמון של מודעות מותאמות?

כשנדע לענות על השאלות האלו בצורה הטובה ביותר נבין כמה ידע חשוב יש לנו ביצירת מודעות בפייסבוק,זה משהו שאנחנו הולכים להשתמש בו הרבה בעתיד!

מבנה של קמפיין בפייסבוק

מבנה של קמפיין בפייסבוק בנוי מכמה מרכיבים:

  • קמפיין
  • קבוצת מודעות
  • המודעה עצמה

מסע פרסום של פייסבוק יכול להכיל מספר קבוצות מודעות ויש לו יעד ייחודי למסע פרסום. מסע הפרסום שלנו הוא בעצם רק כלי מכיל שיסייע לנו לארגן את הפרסום שלנו בצורה טובה יותר. התכונה היחידה של מסע הפרסום היא היעד שאליו ברצוננו להגיע אליו.

אז אם אנחנו רוצים: 1) להניע מכירות באתר האינטרנט שלנו 2) להגדיל את מספר הלייקים בדף הפייסבוק שלנו, נצטרך ליצור שני מסעות פרסום, אחד עבור כל מטרה.

קבוצת מודעות של פייסבוק יכולה לכלול מודעות מרובות ויש לה מיקוד ייחודי, תקציב, תזמון, הצעת מחיר ומיקומים ייחודיים. קבוצות המודעות הן גם היחידות הטובות ביותר לשימוש בפייסבוק A / B – זיכרו תמיד להציב את כל הווריאציות בתוך ערכות מודעות שונות.

המודעה עצמה (בעצם מה שעשינו עד כה במדריך זה), היא היחידה הקטנה ביותר במסע הפרסום שלנו. מודעות יכולות להיות כתובות אתר שונות, תמונת מודעה והעתקת מודעות.

כשנעבור את תהליך הגדרת מסע פרסום, בקושי נבחין אם אנחנו עורכים את מסע הפרסום, את קבוצות המודעות או את המודעות עצמן, כאשר נתאים את ההגדרות של קבוצת המודעות, יהיו לנו אפשרויות רבות לגבי התקציבים והצעות המחיר. בשלב הבא, נחקור כל אחד מהאלמנטים האלו שהוגדרו על ידי המודעות בנפרד.

קביעת תקציב למודעה והגדרה של התזמון שלה
קביעת תקציב למודעה והגדרה של התזמון שלה

איך להגדיר את תקציב מסע הפרסום שלנו בפייסבוק

בחירת תקציב למסע הפרסום שלנו זה משהו חשוב מאוד להצלחה שלנו,דבר ראשון שנרצה לעשות זה להגדיר את תקציב מסע הפרסום שלנו.

פייסבוק נותנת לנו לבחור בין 2 סוגי תקציבים:

  • תקציב יומי
  • תקציב לכל החיים

תקציב יומי – פייסבוק תוציא סכום זה על הצגת המודעות שלנו בכל יום במהלך מסע הפרסום שלנו. כאשר נגדיר את התקציב היומי שלנו, אנחנו אומרים לפייסבוק שיביא לנו בערך את התקציב היומי של התוצאות בכל יום.


בימים מסוימים, כאשר פייסבוק מבחינה בהזדמנויות בעלות פוטנציאל גבוה, היא עשויה להוציא עד 25% יותר מהתקציב היומי שלנו (ולאחר מכן להפחית את ההוצאה בימים שבהם הפוטנציאל נמוך).

כאשר אנחנו בוחרים את התקציב היומי, ההוצאה היומיומית שלנו למודעות עשויה להיראות כמו קבוצת עקומות.
אל תדאגו, זה נורמלי לחלוטין ופירוש הדבר כי זה אומר שיש אופטימיזציה של פייסבוק על המודעה שלנו (וזה דבר טוב).

תקציב לכל החיים – פייסבוק תחלק את התקציב הכולל של מסע הפרסום באופן שווה או שווה פחות לאורך תאריכי הקמפיין. אם נגדיר תקציב לכל החיים, פייסבוק יבקש מאיתנו את תאריכי הקמפיין, כדי שיוכל לחשב את ההוצאה הממוצעת עבור כל יום.

בעת בחירת תקציב מסוג זה נצטרך להגדיר את משך הקמפיין כדי שפייסבוק תדע לנהל אותו בצורה נכונה
בעת בחירת תקציב מסוג זה נצטרך להגדיר את משך הקמפיין כדי שפייסבוק תדע לנהל אותו בצורה נכונה

בתור התחלה מומלץ מאוד להתחיל עם תקציב יומי ומשם להתקדם,כדי שנוכל אחרי זה לנהל את המודעות שלנו לעצור אותן כשצריך או לחלופין לשנות תקציב.

חשוב! לא ניתן לשנות את סוג התקציב של קבוצת המודעות לאחר יצירת קבוצת המודעות. ודאו שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה במהלך הגדרת מסע הפרסום.

אופטימיזציה של הצגת מודעות

לאחר שהגדרנו את תקציב המודעות שלנו, עכשיו אפשר לערוך את האופטימיזציה של המודעות.

בחירת סוג האופטימיזציה של המודעה
בחירת סוג האופטימיזציה של המודעה

האופטימיזציה עבור הצגת מודעות מציינת מהו היעד הסופי שבו אנחנו מעוניינים ביותר. לדוגמא: אם המטרה שלנו היא להביא תנועה אל האתר שלנו, נבצע אופטימיזציה של הצגת מודעות עבור קליקים של קישורים.

  • אם היעד שלנו הוא להגביר את התנועה לאתר שלנו, נבצע אופטימיזציה של הצגת מודעות עבור קליקים של קישורים.
  • אם אנחנו רוצים שאנשים יומרו באתר שלנו נבחר המרות.

כיצד עובדת פונקצית הצעות המחיר במנהל המודעות

חשוב להדגיש! השיטה שאני אראה לכם עכשיו נכון להיום כבר לא קיימת בפייסבוק והיא השתנתה אבל חשוב לי שתבינו איך זה היה עובד פעם, כך התחום שמסומן באפור היה בעבר!

כפי שאנחנו מפרסמים בפייסבוק יש עוד המון מפרסמים כמונות שעושים את אותו הדבר גם הם מפרסמים לקהל יעד מסוים,כל אחד מהמפרסמים רוצה להגיד לקהל היעד שלו.

מודעות פיסבוק עובדות כמו מכירה פומבית המפרסם עם השילוב הטוב ביותר זוכה להגיע לקהל יותר רלוונטי, יש לזה כמה פרמטרים כגון: רלוונטיות ושיעורי פעולה.

הצעת מחיר ידנית או הצעה מחיר אוטומטית?

אם אתם רק מתחילים בעולם הפרסום בפייסבוק תתחילו עם מודעות אוטומטיות, ברגע שתרכשו יותר ידע ותבינו כיצד עובד על המערך של הצעות מחיר תתחילו לנהל את ההצעות בצורה ידנית, ככה אתם לא צריכים שום ידע קודם על ההצעות הממוצע ואת העלות הממוצעת לכל תוצאה.

מדגיש שוב! כל מה שציינתי למעלה היה בעבר והיום כבר לא מופיע במנהל המודעות של פייסבוק, היה חשוב לי שתכירו את זה ותדעו איך זה היה עובד.

ההצעות היום בפייסבוק נקבעות לפי כמות המחיר שאנחנו משקיעים במודעה, ככה זה אומר לפייסבוק מה החשיבות של המודעה ואיך לקדם אותה ביחס לאחרות.

מודעות מתוזמנות בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת למפרסמים להגדיר לוחות זמנים מותאמים אישית להצגת מודעות, כך שהמודעות שלנו יגיעו לאנשים בימי השבוע שבחרנו בשעה שבחרנו באותו יום.

בחירת ימים ושעות ספציות בשבוע בהם נרצה להציג מודעות למשתמשים
בחירת ימים ושעות ספציות בשבוע בהם נרצה להציג מודעות למשתמשים
* מסומן בכחול השעות ביום שנרצה שהמודעה תופיע.

מומלץ להשתמש באפשרות "הפעל מודעות כל הזמן" עבור מסע הפרסום הראשון שלנו. מאוחר יותר, כפי שניתן לראות מדוחות המודעות שלנו, איזה ימים ושעות פועלים בצורה הטובה ביותר, נשתמש בתובנות אלה כדי להגדיר תזמון מותאם אישית.

כיצד נרצה להנגיש מודעות – Facebook Ads Delivery Type

כאשר אנחנו מגדירים מסע פרסום בפייסבוק, הבחירה האחרונה ברמת קבוצת המודעות היא סוג המסירה. כאן נבחר בין:

Standard ad delivery – פייסבוק תספק את המודעות שלנו עם מהירות אופטימלית במחיר הנמוך ביותר.

Accelerated ad delivery – פייסבוק תציג את המודעות שלנו במהירות האפשרית, וכתוצאה מכך עלויות מודעות גבוהות יותר.

ישנם 2 סוגי הנגשת מודעות בהם ניתן להשתמש
ישנם 2 סוגי הנגשת מודעות בהם ניתן להשתמש

אנו ממליצים שתשאירו את האפשרות 'סוג משלוח' שנקבעה ל'סטנדרט '. הצגה מואצת של מודעות רלוונטית בעיקר למפרסמים גדולים עם מסעות פרסום רגישים לזמן.

כעת, לאחר שהגדרנו את כל רכיבי מסע הפרסום שלנו, כגון מטרת מסע הפרסום, תקציבים, קריאייטיבים של מודעות, עותק מודעה, כתובות אתרים וכו 'אנחנו מוכנים ללחוץ על הלחצן' בצע הזמנה 'ולפרסם את מסע הפרסום שלנו בפייסבוק.

בפרק האחרון של מדריך זה לפרסום מודעות בפייסבוק, נציג כיצד למדוד ולהעריך את התוצאות של מסע הפרסום שלנו בפייסבוק (לשפר את ביצועי המודעות שלך).

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close