כללימדריכים

5 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות בחנות

ברוכים הבאים לוורדפרס. זה הפוסט הראשון באתר. ניתן למחוק או לערוך אותו, ולהתחיל לכתוב.

בואו נודה על האמת , כולנו אוהבים לראות שיש לנו המון גולשים בחנות , אבל מה זה שווה הרבה גולשים בלי המרות , בסוף היום זה מסתכם אך ורק במס׳ יפה ולא יותר , במאמר של היום אני אסביר לכם על 5 שיטות שיעזרו לכם להגדיל את מס׳ הגולשים למס׳ לקוחות! , האמת גם עבודה בנושא היא לא כל כך קשה , הטריק הוא לעבוד חכם , ולעבוד חכם מהבסיס , ככה שהבסיס שלנו חזק אין סיבה שחנות השופיפיי שלנו לא תצליח , אז בואו נלמד איך עושים את זה.

במאמר זה נסקור את הנושאים הבאים:

  1. כתיבת תיאורים נכונים למוצרים שיעזרו לנו בקידום במנועי חיפוש SEO
  2. איך לפשט את החנות שלנו , ולהגדיל אחוזי המרה.
  3. איך להפוך נטישות עגלה , למכירותֿ!

אחד הנושאים הכי חשובים שהמון בעלי חנויות נוטים לזלזל בהם הם תאאורים נכונים למוצר  , להשקיע בתאור שמכיל את מילות המפתח הרצויות בעת כתיבת התאור , כשגוגל עוברתעל האתר שלנו היא בודקת כמה פרמטרים, כותרות , תמונות , תוכן.

כותרות – יודעות להגיד למנוע החיפוש בדיוק על מה מדבר העמוד , ככל שהכותרת תתאים לתוכן יש סיכוי מאוד גדול שנופיע במקומות הראשונים בגוגל כשמבצעים חיפוש על דברים שקשורים בנישה שלנו , חשוב מאוד להיות רלוונטים.

תמונות – המון אנשים לא יודעים אבל מנועי החיפוש של גוגל לא יודעים לדרג תמונות , לכן נרצה שלכל מוצר שנעלה לחנות להכניס גם טקסט שיתאר אותו זה עוזר לקידום החנות SEO וככה גוגל מבינה מהתמונה על מה מדבר העמוד שלנו.

בכדי להכניס תוכן לתמונה יש לחפש את כפתור ALT האומר alternativ text או בעיברית טקסט חלופי.

תוכן – כמובן כמו שזה נשמע ככל שהתוכן שלנו יהיה מעניין יהיה בו ערך מוסף לגולש וכמובן שימוש במילות מפתח נכונות שמתארות את הנושא שאנחנו מוכרים בו, ככה גוגל תדע להציג אותנו כתוצאה רלוונטית לאותם אנשים שמתעניינים בנישה שלנו.

פישוט החנות להגדלות המרה.

ככל שנקל על הגולש בביצוע פעולות פשוטות בחנות , ככה נוכל להגדיל את מס׳ ההמרות שלנו מגולש ללקוח פוטנציאל.

דוגמא: גולש שנמצא אצלנו בחנות ומחפש את הכפתור הוספה לעגלה או לחלופין מידע אודות המוצר שהוא רוכש והדף שלנו מבולגן ואין סדר , רוב הסיכויים שהוא יעזוב את החנות רק מהתסכול.

גולש ממלא פרטים לכתבות לשילוח המוצר אליו , נרצה להנגיש לו את האופציה של כתובת החיוב היא גם כתובת השילוח כי ברוב המקרים כנראה זה יהיה ככה , הקלנו עליו והוא יכול בצורה נוחה להמשיך הלאה.

Sad

נטישות עגלה  

אולי הדבר הכי מתסכל לכל בעל חנות , יש לנו גולשים בחנות והרבה מהם , אבל הם פשוט לא עוברים לדף הצ׳קאוט ואם הם כבר עברו הם פשוט לא משלימים רכישה?!?!?

למה ,למה זה קורה?

זה יכול לקרות מהמון סיבות , המחירים יקרים הם לא הבינו איך המוצר שלנו עובד , או בכלל לא הבינו איך לעבוד עם החנות שלנו.

חשוב מאוד להיות בקשר עם אותם גולשים לשלוח להם מיילים ולטרגט אליהם מודעות חוזרות , שידעו שלא שכחנו אותם , לנסות להבין מה גרם להם לעזוב את החנות שלנו מבלי להשלים רכישה.

רוב הזמן מייל פשוט, שיחת טלפון , הם הדברים הקטנים שעושים את ההבדל , כל אחד רוצה לדעת שדואגים לו ולמוצר יש אבא ואמא.

סרטונים

סרטונים רבותיי סרטונים!

סרטונים הוכיחו את עצמם ככלי קידום מכירות בעל עוצמה רבה , מהסיבה הפשוטה  , ככל שהגולש רואה תנועה על המסך זה מושך את תשומת הלב שלו , ולא איזה תמונה סטטית , בנוסף רוב הגולשים ירצו לדעת איך המוצר שלנו עובד , תמונה לא יכולה להמחיש שום דבר , כמו שנראה בסרטון שמסביר ומראה איך המוצר בדיוק עובד!.

לכן תמיד נרצה להציג לפחות כמה סרטוני הסברה על המוצר שלנו ועל החנות שלנו , ככה שלגולש יהיה קצת מידע למה הוא נכנס ומה הוא הולך לקבל מאיתנו.

תגים
הצג עוד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close