FACEBOOK ADVERTISING GUIDE

פרק 1 – חמש סיבות למה כדאי לפרסם בפייסבוק

סיבה מספר #1 – פרסום בפייסבוק מאוד אפקטיבי

לפי מחקרים שנערכו 96% מעורכי המדיה קבעו שפייסבוק היא הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסם בה מודעות.

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות תפסו תאוצה הפכו לאחת הפלטפורמות הטובות לפרסום מודעות, זה קורה מכמה סיבות, אחת תשלום נוחים ותוצאות יעילות, עוזרות לקבל לידים חדשים ולהוף אותם ללקוחות של ממש.

מודעות פייסבוק עובדות גם כ B2C ו B2B בקמפיינים שלהם ויש כל כך הרבה סיפורי הצלחה בנושא שמראים עליה של פי X5 בתוצאות שיווק אחרי פרסום בפייסבוק.

אם חשבתם שכבר הפסדתם את הרכבת ואתם לא יכולים להרוויח גם כן מהמודעות של פייסבוק, אל תדאגו יש מקום לכולם והרכבת עד לא עזבה את הטחנה, להפך יש רק גידול אנשים שמפרסמים בפייסבוק, בנוסף מספר המשתמשים בפייסבוק רק ממשיך לגדול.

דיווח לפייסבוק יש 1.23 ביליון משתמשים פעילים ביום, כך שיש שם קהל גדול שניתן לפנות אליו ולהציג לו מודעות.

סיבה מספר #2 – התקנה מהירה ותוצאות עוד יותר

לא צריך להיות חברה בעלת הון כדי להתחיל לפרסם בפייסבוק, גם לא צריך יותר מידי כסף כדי להתחיל לפרסם, כל מה שצריך זה לפתוח חשבון משתמש, ולהתחיל להשקיע אפילו 10$ במודעה כדי להתחיל לראות מודעות ומודעות מצליחות.

ניתן להניע אנשים לדפי הנחיתה שלנו במחיר של  $0.10 – $0.30 תלוי בסוף המודעה.

כנראה שזו הסיבה שיש מיליוני עסקים שמפרסמים בדפים בפייסבוק ועוד המון מתחזקים עמודי אינסטגרם, אם הם יכולים אין סיבה שאנחנו לא נעשה את זה.

אם נרצה להשוות בין הממשק של Google AdWords לממשק של פייסבוק, בפייסבוק הרבה יותר קל להקים מודעות, לא צריך להשקיע המון זמן בללמוד איך להקים קמפיינים.

אחרי שתסיימו את המדריך הזה תדעו מספיק כדי להקים את המודעה הראשונה שלכם.

סיבה מספר #3 – להגיע לקהל הרלוונטי ביותר

להגיע לקהל רלוונטי יותר דרך מודעות בפייסבוק
להגיע לקהל רלוונטי יותר דרך מודעות בפייסבוק

פייסבוק יודעת עלינו ממש הכל, יש להם נתונים עלינו כגון, תחומי עניין,מיקומים, גיל, סטאטוס, מין, והיא מנצלת את זה לטובתנו בעזרת הכלי שלה audiences אנחנו יכולים לדעת בדיוק מי האנשים שלהם ומה העדפות שלהם , ולטרגט להם מודעות בצורה ישירה, ללא בזבוז של כסף על ניסוי וטעיה, אלה ממש למקד הודעות לאלה בעלי אותו תחום עניין.

זה למה פייסבוק היא פלטפורמה העדיפה לשווק בה, יש בה אחוז מאוד של ROI החזר עבור השקעה -Return On Investment.

סיבה מספר #4 – קמפיינים בפייסבוק קלים לעריכה ושינויים

כשפייסבוק מעדכנת באופן יומיומי את ממשק המודעות שלה, הכוללים מודעות וידאו, ומודעות יש אין סוף אפשרויות למודעות אותן ניתן להציג.

בנוסף לעריכה של הקמפיינים, ניתן לערוך גם אלמנטים בתוך המודעה עצה כגון:

  • יעדים של קמפיין
  • קהל יעד
  • הצעות מחיר
  • אופטימיזציה

האופציות האלה עושות את פייסבוק הכלי הכי נוח וגמיש להצגת מודעות, מה שמאפשר לנו להציג מודעות מדוייקות, כפי שאנחנו רוצים.

סיבה מספר #5 – תוספים חדשים כל יום

אין יותר מידי מה להאריך, פייסבוק מעדכנת את הממשק שלה ברמה יומימת בהתאם לתנאים שהשוק מציע, תוך הבנה של רצונות המפרסמים והמשתמשים בפייסבוק, לפייסבוק יש המון כלים המאפשרים לנו ליצור את המודעות הטובות ביותר עבורנו, ככה שנפיק מהן את המירב.

ככל שנלמד יותר מהר איך לעשות מודעות טובות בפייסבוק, ככה נצליח לפצח את השיטה להרוויח ממנה כמה שיותר,כל מה שצריך לעשות עכשיו זה ליצור חשבון מודעות בפייסבוק ולהתחיל לפרסם.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close