כללי

5 עקרונות לכתיבת פוסט מנצח בפייסבוק

יש לנו חנות עם המון מוצרים טובים, אנחנו ייחודיים זולים אטרקטיבים, יש לנו קבוצה עם מספר עוקבים גדול אחרי הנישה שלנו, אבל לא מצליחים למכור אף מוצר , כל פוסט נועד לכישלון, אין מספיק כניסות ואם יש כבר אז מעט מאוד רכישות של המוצר וגם הצפיות לא כל כך גבוהות.

היום אני רוצה להראות לכם כיצד אפשר לרשום פוסט בפייסבוק בצורה נכונה וככה להגדיל את מספר ההמרות שלנו מאותו פוסט והכי חשוב הכל בצורה אורגנית!

קישורים

אחד הדברים החשובים ביותר כשרושמים פוסט, זה לשים קישור קצר ונעים לעין, אחד הדברים שמטרידים גולשים שהם רואים פוסט בפייסבוק זה קישור ארוך ומוזר עם כל מיני סימנים שהם לא מבינים, הדבר הזה גורם לגולש להירתע ולא להיכנס לקישור שלנו, לכן חשוב מאוד לקצר קישורים, אחת השיטות לקצר קישור זה אתר bitly שלא רק מקצר לנו את הקישורים, אלה נותן לנו סטטיסטיקות מי לחץ על הקישור ומתי וכמה צפו בתוכן.

תציעו אלטרנטיבות

כשאתם מציעים לגולש לרכוש מוצר מסויים, תציעו לו מספר אלטרנטיביות חלופיות ככה תגדילו את הסיכוי שהוא ימצא מוצר שהוא אוהב, או צבע שהוא מעדיף, או לחלופין בכלל ספק אחר במחיר אחר שיהיה יותר אטרקטיבי לגולש, לא להציע יותר מידי חלופות כי גם זה יכול להבהיל את הגולש להכניס אותו לבלבול והוא לא נכנס כלום, זה נקרא overload למוח, קרא לכם לפעמים שנכנסתם לגלידריה וראיתם המון טעמים וכבר לא ידעתם מה לבחור, זה המוח שלכם שמתחיל לקרוס ממספר גדול של אופציות.

טקטיקת הפחדה

טקטיקת הפחדה היא לא לבוא לגולש להבהיל אותו בווו , אלה להציג לנו את המוצרים שהם עומדים לגמר , לדוגמה מספר מקומות מוגבל, עד גמר המלאי, מקומות אחרונים ועוד.. זה יוצר אצל הגולש במוח בהילות לרכוש את המוצר שהוא לא יפסיד את המחיר שיש עליו עכשיו ואז הוא ״ידפק״ עם מחיר יקר יותר, חשוב מאוד גם לא להפריז עם השיטה יותר מידי שכן נצא לא אמינים.

הנחות

הצגת הנחות לגולש מגדילה את ההמרה של מכירות שלנו בחנות.
הנחות להגדלת מכירות ותחושת הביטחון אצל הגולש

אין משהו שאנחנו אוהבים יותר מהנחות, האמת זה גם עובד עלינו ממש טוב, תציעו לגולשים שלכם הטבות במעמד הקריאה של הפוסט, שיגביר לכם את ההמרות והכניסות לחנות, בפרט שאנשים מגיעים מאותה נישה כמוכם והנושא מדבר אליהם, אין סיבה בעולם שהם לא יקנו מכם, הנחות גם טובות כדי להגביר אצל הגולש את רמת הסיפוק מאיתנו, לדוגמא אם הוא לא רכש אז נבוא לקראתו במחיר הכרות ונעשה לנו הנחה.

סרטונים

אין משהו שפייסבוק יותר אוהבת מסרטונים, סרטונים שמסבירים על המוצר ומראים כיצד הוא עובד ואיך להתנהל איתו האלגוריתם של פייסבוק מאוד אוהב את זה ויקדם לכם את הסרטונים קדימה, להבדיל מתמונות יפות שלא ממחישות יותר מידי, ככל שנראה לגולש דברים יותר ויזואלים ומוחשים , הסיכוי שיבצע רכישה הוא הרבה יותר גבוהה.

סרטונים עוזרים להציג את המוצר בצורה ריאליסטית יותר לגולש

לסיכום

אחרי שהבנו מהם העקרונות לכתיבת פוסט מנצח בפייסבוק והכל נעשה בצורה אורגנית, כל מה שניתן לנו הוא ליישם את מה שלמדנו ולהתחיל לקטוף את הפירות, נכון התהליך הוא לא הוקוס פוקס אבל עכשיו יש לכם כיוון, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתמיד ולהשקיע המכירות כבר יבואו.

תגים
הצג עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close